W Homepark Janki – jednym z dwóch największych parków handlowych w aglomeracji warszawskiej, należącym do Funduszu Pradera European Retail Parks, w marcu 2023 roku otwiera swoje podwoje salon meblowy Black Red White, zajmując ponad 1,715 metrów kwadratowych powierzchni.
Klienci znajdą tutaj kompleksową ofertę mebli i dekoracji dla domu lub mieszkania, w tym atrakcyjne nowości produktowe oraz bestsellerowe kolekcje. Na obszernej powierzchni ekspozycyjnej zaaranżowano niemal 40 boksów funkcyjnych, strefę mebli tapicerowanych oraz pełną inspiracyjnych rozwiązań galerię dodatków.
W nowo otwartym salonie Black Red White zaprezentowano asortyment mebli do pokoju dziennego, jadalni, sypialni, biura i pokoju młodzieżowego. Coś dla siebie znajdą również osoby, które poszukują wygodnych mebli wypoczynkowych oraz funkcjonalnych szaf do urządzenia garderoby lub przedpokoju. Klienci będą też mogli zobaczyć nowość w ofercie marki – kolekcję mebli modułowych Modeo, których wygląd można zaprojektować samodzielnie za pomocą intuicyjnego konfiguratora on-line.
Znajdziemy tu również Studio Kuchni - miejsce, w którym będzie można wybrać i zamówić meble kuchenne do domu lub do mieszkania. Doświadczeni doradcy przedstawią całą gamę dostępnych rozwiązań i pomogą w stworzeniu profesjonalnego projektu kuchennego wnętrza. Klienci będą mogli skorzystać również z usług dodatkowych, które obejmują profesjonalny pomiar wnętrza oraz montaż mebli.
„Salon Black Red White w Homepark Janki będzie jednym z najnowocześniejszych w prężnie rozwijającej się sieci tej marki. Powierzchnia jaką zaoferowaliśmy została zaaranżowana w inspirujący i nowoczesny sposób. Liczymy, iż będzie jednym z częściej odwiedzanych przez Klientów Homepark Janki, którzy poszukują szerokiej oferty wyposażenia wnętrz. Dzięki Black Red White, nasz park handlowy zaoferuje jeszcze więcej ciekawych, profesjonalnych rozwiązań naszym klientom w tym zakresie.” - komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Z okazji otwarcia salonu marka Black Red White przygotowała atrakcyjne oferty. Klienci będą mogli zakupić meble i dekoracje z rabatem nawet do 40%, rozłożyć płatności za zakupy na 30 wygodnych rat 0% (RRSO 0%) oraz skorzystać z darmowego transportu. Szczegóły oferty promocyjnej dostępne są w specjalnej gazetce promocyjnej oraz regulaminie.
„Black Red White świetnie uzupełnia ofertę wyposażenia wnętrz w HOMEPARK Janki, w którym zaledwie kilka miesięcy swój salon uruchomiła Dekoria, a wkrótce otworzy się Nolte i Atlas. Na uwagę zasługuje bardzo szeroka kolekcja Black Red White, która będzie dostępna dla klientów centrum. Widzimy, że sieci z tego segmentu handlu wciąż poszerzają swoją ofertę i testują nowe koncepty, tak aby jeszcze lepiej trafić w potrzeby klientów” – mówi Ada Budynek, Leasing Team Manager, Cushman & Wakefield.
HOMEPARK to wspólna marka 4 polskich parków handlowych, zlokalizowanych w Warszawie (Janki i Targówek), Katowicach (Rawa) i Poznaniu (Franowo). Centra HOMEPARK gromadzą przede wszystkim sklepy oferujące materiały budowlane i wykończeniowe, a także meble i wyposażenie wnętrz. W HOMEPARK znajdują się zarówno salony marek sieciowych, takich jak KOMFORT, JULA, BEL-POL, ARTE, jak i unikalnych lokalnych producentów. Ofertę uzupełniają sklepy spożywcze, sklepy z modą, akcesoriami dla dzieci czy produktami dla zwierząt.
Właścicielem parków handlowych HOMEPARK jest fundusz Pradera European Retail Parks, który należy do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznym funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3,4 miliardy euro zawiera ponad 57 centrów i parków handlowych w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji, oraz Abu Dhabi posiadających łącznie 2,500 sklepów. (www.pradera.com). Nieruchomością zarządza spółka BNP Paribas Real Estate Poland. Za komercjalizację odpowiada Cushman & Wakefield.
Link do strony artykułu: https://blog.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/black-red-white-w-homepark-janki